svētdiena, 2016. gada 9. oktobris

Personal planner

Sveicināti nu jau oktobrī!

Tā kā mācos vēl skolā, tad mans gads sākas ar rudeni, līdz ar to nepieciešams iegādāties plānotāju. Iepriekš plānotājus pirku Jāņa Rozes grāmatnīcā, bet šoreiz man uzspīdēja veiksme. Pateicoties http://www.callmemaddie.com/ rīkotajam konkursam tiku pie lieliskas balvas. Pie sava personalizētā plānotāja! :)


Vēlos jūs vairāk iepazīstināt ar zviedru kompānijas uzņēmumu un mājas lapu personal planner


Godīgi sakot, nevēlos jums izstāstīt visu to procesu kā uztaisīt plānotāju, jo domāju, ka katram pašam vajadzētu tam visam iziet cauri. Tas tiešām ir ļoti interesants, taču arī laikietilpīgs process. Sākot jau ar vāka izvēli un pat ar burtu krāsu, lielumu un fontu. Tikai sākumā ir jāizvēlas sev atbilstošākais plānotāja izmērs un uz priekšu! Es ņēmu a5, bildēs ir iespējams redzēt, cik liels tas ir.

Tā kā plānotājs ir personalizēts, tad ikvisu var izveidot pats. Var sev svarīgos datumus atzīmēt: dzimšanas dienas, vārda dienas un citus svētkus. Es nedaudz pārcentos un atzīmēju arī Ziemassvētkus, taču tas šoreiz bija lieki, jo ārzemju svinamās dienas būs jau izceltas.






Sūtīšana ir bezmaksas, kas man šķiet ir lieliski! Lai gan rakstīts, ka plānotāju var saņemt 2-6 dienu laikā, es gaidīju vairāk par 2 nedēļām, taču bija tā vērts! Plānotājs ir ļoti skaists un kvalitatīvs. Līdzi nāk arī uzlīmītes, lai padarītu savus pierakstus krāsainākus. 




Aizmirsu piebilst, ka pirmajā lapā var ievadīt sev vēlamo informāciju, kā arī savu telefona numuru un e-pasta adresi.


Pasteidzies pasūtīt jau savu jaunā gada plānotāju! Mēnesi ar kuru sākt plānotāju var izvēlēties pats.
P.s. pasūtot tagad būs 15% atlaide! Nenokavē!










Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru